Dag 21: Singapore (2)

28 juli 2017 - Singapore, Singapore

Een hele drukke dag vandaag gehad, veel gelopen en gedaan. Na een lekker ontbijtje zijn we richting Sentosa gegaan. Sentosa is een eiland waar allerlei grote parken zoals Universal Studios etcetera gevestigd zijn. Wij zijn daar vandaag met de Skyline Luge Sentosa gegaan. Dit is een soort rodelen op de weg en je wordt ook met een echte stoeltjeslift zoals we die met de wintersport ook zien omhoog gebracht. We zijn allemaal 5 keer naar beneden geweest, echt heel gaaf. Vervolgens hebben we een tour gemaakt met de Singapore's only Cable Car. Dit is een gondel door een deel van de stad heen, waarbij je heel mooi uitzicht heb op de Skyline van Singapore. Na dit alles moest er nog geshopt worden, dit keer in Mustafa Centre. Dit is een shopping center in de Indische wijk "Little India" welke 24 uur open is een eigenlijk één grote winkel. Een soort V&D maar dan 5 keer groter  en het ziet binnen uit als een Turkse winkel. Ze verkopen er echt van alles. Van tandpasta, rolstoelen tot aan playstations en een heleboel merk spullen. Namaak spullen zijn in Singapore streng verboden, dus je hoeft niet bang te zijn dat je nep koopt. Nadat we daar inkopen gedaan te hebben zijn weer ook maar gelijk bij een Indiër Samosa gaan eten. Vervolgens snel door naar het hotel met de metro en gelijk weer door naar "Gardens by the Bay" voor de licht show. Ook dit was erg gaaf. Deze intensieve warme dag geëindigd met een ijskoude milkshake en dan konden eindelijk onze voetjes rust krijgen. Vanuit het verschikkelijk mooie, warme, goed georganiseerde Singapore, Haiyaa.

IMG_3235 IMG_3244 IMG_3250 IMG_3306 IMG_3342 2017_07_28_14_08_29_532

1. Karin:
    28 juli 2017
    Ziet er weer prima uit....
    Grts vanuit fris en betaalbaar Bolnes