Dag 22: Singapore (3)

29 juli 2017 - Singapore, Singapore

Onze laatste vakantiedag zijn we begonnen met Adventure Cave Waterpark. Je raad het al veel zwembaden, glijbanen etcetera. Leuk park, maar wel veel wachten vanwege de drukte. Om een uurtje of drie waren we wel uit gezwommen en zijn we nog even naar de Promenade gegaan. Daar is de plek waar de Formule 1 de hoofdtribune en de pitsboxen zijn. Toevallig was het vandaag een feestdag, een soort Koningsdag en werden de pitboxen gebruikt door dansers om om te kleden. Het was daarom erg druk en heel veel politie en militairen waren er op de been. Wij zijn via de buitenkant langs de politie gelopen, vervolgens door een controle post gegaan, daar werden onze tassen gecontroleerd en konden we zo een hal door (wat een pit box bleek te zijn) binnen gelopen. Daar waren de dansers zich aan het opmaken voor het optreden.  Voordat we het wisten stonden we op het circuit en in de pitstraat. We werden redelijk snel aangesproken door een supervisor en die was erg verbaasd dat we daar waren en we werden vriendelijk begeleid richting uitgang met een aantal andere personen. Eenmaal buiten werden we nog steeds gevolgd door die supervisors en kwam de  politie er ook nog bij. Deze sprak ons aan en was erg benieuwd wie wij waren en hoe wij binnen waren gekomen. Ze wilde ons geen problemen bezorgen maar we moesten wel uitleggen hoe we binnen waren gekomen.  Vervolgens werden we bedankt voor het testen van het systeem en konden we gaan. Als afsluiting nog een milkshake gedronken om af te koelen (gevoelstemperatuur is hier namelijk 39 graden) en vervolgens ons klaar gemaakt voor de terugreis naar Nederland.

IMG_3362 IMG_3363 IMG_3367

1. Wil:
    29 juli 2017
    Nou jullie hebben wel een top vakantie gehad zeg een vakantie om nooit te vergeten.
    En nu home sweet home.
    Veilige terug reis.