Dag 20: Singapore (1)

27 juli 2017 - Singapore, Singapore

Vanmorgen weer vroeg op en beginnen we eigenlijk al een beetje aan onze terugreis. We verlaten Bali, Indonesië en het zuidelijk halfrond en hebben rond 14:30 uur voet gezet in Singapore, waar onze reis onverwachts ook al was begonnen. Wat meteen opvalt is de warmte hier terwijl de temperatuur toch niet veel hoger is als op Bali. Het lijkt wel dat er een soort deken over je heen ligt. Daarnaast valt op dat we weer in een georganiseerd land (staat / stad) zijn terecht gekomen. Alles schoon, netjes en iedereen in het gareel. Een fantastisch metro netwerk zonder bestuurder en een rijstrook ook alleen maar gebruiken voor één voertuig in plaats van meerdere, etcetera, etcetera. Dit alles heeft wel een prijs, want het is hier vele malen duurder dan Indonesië. Onze hotel kamer is dan nu ook erg eenvoudig, maar we slapen hier alleen maar een paar nachtjes. Nadat we de koffers hebben achtergelaten zijn weer gelijk op pad gegaan met onze metro kaart naar een groot shopping mall en hebben daar bij Jamie Oliver restaurant lekker, onder het genot van een licht show met vuurwerk, maar wel duur gegeten. Vanuit Singapore, Haiya.

IMG_3211 IMG_3223 IMG_3220 IMG_3226

1. Wil:
    27 juli 2017
    Jullie hebben echt een super vakantie
  2. Andre Romp:
    27 juli 2017
    Geniet ervan zo voorbij grt.
  3. Edwin:
    28 juli 2017
    Wij zijn weer thuis en het
    Nog veel plezier..... en geniet er nog maar van .