Dag 10: Malang, Hawai water park

17 juli 2017 - Malang, Indonesië

Vandaag een rust dag ingepland. We hebben lekker uitgeslapen en vervolgens van het zeer uitgebreid ontbijt genoten. Nadat onze was netjes schoon en opgevouwen gebracht was zijn we aan het eind van de ochtend naar het Hawai water park gegaan. Een spectaculair park van glijbanen met als grootste attractie de Tsunami. Dit is een golfslag bad maar dan van enkele meters hoog, echt heel gaaf. In het waterpark waren wij de enige niet Aziatische personen en trokken veel bekijks en hebben weer een aantal foto sessies met de lokale bevolking gemaakt. Het blijft toch vreemd dat mensen een selfie willen maken met jouw erbij en het soms ook stiekem doen. De dag hebben we passend afgesloten met voor Saskia een relax en voor mij een strong massage. Wat heeft dat kleine Indonesische meisje mij (Richard) pijn gedaan terwijl Saskia aan het genieten was. Uiteindelijk was het een geslaagde (rust) dag en kijken we uit naar morgen als we onze weg door het Indonesische Java gaan vervolgen.

IMG_2935 IMG_2936 IMG_2937 IMG_2938

1. Wil:
    17 juli 2017
    Oh dat op de foto gaan met ons hadden wij in Thailand.
    Vooral Henk en Melvin.
    Leuke fotos weer.
  2. Cok&Petra:
    18 juli 2017
    Wat een belevenis om dit met zijn viertjes meet te kunnen maken. Echt geweldig.
    Wij genieten in Frankrijk ook dit gaat goed.
    Groetjes Cok en Petra